Hvordan støtte Vestby Sjakklubb?

Bli medlem i klubben

Det aller enkleste du kan gjøre for å støtte Vestby Sjakklubb er å melde deg inn i klubben. Enten det er som aktivt hovedmedlem eller som bi- eller støttemedlem så bidrar du til å styrke klubbens økonomi.

Gi støtte med VIPPS

Støtt klubben med et valgfritt beløp beløp og overfør med vipps. Midlene kommer rett inn på klubbens konto og brukes uavkortet til klubbens aktiviteter.

Doner en pengegave

Støtt klubben med et valgfritt beløp beløp og overfør med via bankkonto. Midlene kommer rett inn på klubbens konto i DNB og brukes uavkortet til klubbens aktiviteter.

Kontonummer: 1506.90.65993

Kjøp klubbmerch

Bestill klubbmerch direkte via vår leverandør Spreadshirt. Klubben får en kickback for alle varer som blir bestilt.

Bestill sjakkustyr

Bestill sjakkutstyr fra Sjakkhuset. I tillegg til at du får 10% ved å bruke verdikoden: Vestbysjakk, så får klubben en årlig kickback på ytterligere 5% av alt som blir bestilt med verdikoden.

Besøk:

Bli sponsor

Dersom din bedrift ønsker å støtte Vestby Sjakklubb, så ta kontakt med oss på epost. Vi setter opp et forslag til hvordan din bedrift kan bidra til sjakkmiljøet i Vestby på en best mulig måte.

Kjøp støttepakker på nett

Dersom du eller din bedrift ønsker å støtte Vestby Sjakklubb direkte, så kan man bestille økonomiske støttepakker på nett. Dette gir deg mulighet til å selv å bestemme hvor mange sjakkbrett og klokker du ønsker å støtte klubben med.

Bli frivillig

Vestby Sjakklubb er en klubb som utelukkende baserer seg på frivillighet. Som frivillig i Vestby Sjakklubb kan du være med å organisere sjakktreff, spillekvelder, turneringer, talentsamlinger og andre morsomme aktiviteter. Du trenger ikke være aktiv sjakkspiller selv for å bli frivillig. Se www.frivillig.no for mer informasjon.

Våre støttespillere: